poniedziałek, 23 marca 2015

Campolina ogier collecta 2015

Hej,
Opis Ogiera rasy Campolina - nowość Collecty 2015.
Info: Ogier trakeński, Knabstrrup i Hanower klacz, czyli reszta nowości Collecty 2015, będzie dostępna najprawdopodobniej w maju.
Ogier w rzeczywistości ma cieplejszy odcień maści.
Ma odmianę na każdym kopycie.
Kolor grzywy i ogona jest ciemniejszy od sierści. Coś mi nie pasuje w głowie, chyba te małe oczy, ale coś jeszcze...
Ma wyrzeźbione strzałki, i prawie wogóle nie widoczną fakturę sierści.









5 komentarzy:

  1. Gratuluję nabytku ;) A i dzięki, bo się zastanawiałam kiedy się pojawią, zamierzam kupić, tego powyższego i hanowerkę na pewno :D
    Pozdrawiam ;D
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki modela ;) sama mam zamiar kiedyś go nabyć :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki modela ;) sama mam zamiar kiedyś go nabyć :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie mam co do niego mieszane uczucia :) z jednej strony nie sądzę, że do mnie trafi, a z drugiej coś w sobie ma xD

    OdpowiedzUsuń