czwartek, 26 marca 2015

Perszeron schleich ogier 13623

Hej,
Udało mi się kupić nieużywane, wycofane modele, które przyjechały do mnie w idealnym stanie, bez zadrapań, ani zarysowań.
Wczoraj, 25.03 o godzinie 17.20 zadzwonił domofon...
Odebrałam paczusię i natychmiast rozpakowałam.
Konie miały kartonik pomiędzy nogami, i były zapakowane w te ich firmowe folijki.
A dziś opis siwego jabłkowitego (?) perszerony schleich, który już jakiś czas temu, został wycofany.
Koń jest naprawdę masywny i ciężki.
Ma przyjazne spojrzenie, sam jest trochę podcieniowany, ma pomalowane podkowy, ale nie ma wyrzeźbionych strzałek.
Jest super!
Edit: aby zdjęcia był wyraźniejsze, należy na nie nakliknąć









6 komentarzy:

  1. WOW zazdroszczę, a były kupowane w sklepie czy od os. prywatnej ? :)
    Gratuluję Ci, wycofane w nowym stanie, na dodatek z metką ! *-* Tylko pomarzyć ! ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mój ulubiony "zimniok" ze Schleich razem z szwarcwaldami :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten model. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki konika :) bardzo ładny i do tego bez zadrapań!
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Graty :3 od dawna poluję na tego ogiera, ale jakoś nie chce do mnie zawitać :/

    OdpowiedzUsuń