wtorek, 28 kwietnia 2015

LA

Hej
Dostałam nominację do LA od Amore Cane : D.

1. Boisz się jumpscare z FNAFa?
Nie xd
2. Komu pierwszemu powiedziałaś że prowadzisz bloga?
Przyjaciółce
3. Ruffian czy Secretariat?
Zdecydowanie Secretariat
4. Jaki film ostatnio oglądałaś?
Emm.. Uwierz w ducha
5. Jaką książkę obecnie czytasz?
Lekturę xd
6. Ulubiona firma modeli?
A można dwie..? xD Collecta i Breyer
7. Jak myślisz, czy za rok będziesz dalej prowadziła tego bloga?
Myślę, że tak
8. Co sądzisz o modelach AR?
Nic, nie zastanawiałam się nad tym...
9. Co sądzisz o customach ?
Uwielbiam je <3
10. Dlaczego prowadzisz bloga na tej, a nie innej platformie?
Podoba mi się układ strony.. xd
11. Hobby oprócz modeli?
Jazda konna



Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Lektura to chyba nie tytuł... D:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytam żadnej książki, tylko lekturę której nazwy nie umiem zapisać xd.

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi! :")
    Też odpowiadałam na te pytania (LA)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://magicmodels-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń