poniedziałek, 25 maja 2015

LA powraca niczym banan

Hej.
Do LA nowminowała mnie właścicielka bloga http://5gwiaazdek.blogspot.com/2015/05/la.html
Pytania i odpowiedzi :
1. Dlaczego konie?
Długo by opowiadać xD. Zawsze fascynowały mnie te zwierzęta i tak wyszło. To piękne zwierzęta.
2. Jaka jest twoja ulubiona firma modeli koni?
Breyer :P
3. Jaka jest twoja ulubiona rasa konia? 
Hm... Lubię wszystkie xD Może andaluz lub quarter.
4. Ulubiona maść konia?
(a można 2? xD) Siwy jabłkowity i myszato-srokaty :3
5. Gdybyś miała fotografować jeden model do końca życia, który by to był?
Breyer ogier pinto Grullo :p
6. Czy za np. 5 lat będziesz dalej prowadzić bloga? (No pod warunkiem, że np nie wpadniesz pod samochód)
Myślę, że tak : )
7. Twój ulubiony zespół/zespoły?
Brak
8. Jeździsz konno?
Mam małą przerwę, ale jeżdżę
9. Ile miałaś lat kiedy po raz pierwszy usiadłaś na koniu?
Około 6-7 lat
10. Ile modeli koni posiadasz?
Tak ze.. 200+
11. Czy chciałabyś się ze mną spotkać? (Zgaduję, że nie :P)
Gdyby była taka możliwość - owszem xD

W przyszłości... (Niedalekiej) ułożę swoje pytania... xD
 ~ J

5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi =) "Powraca niczym banan" XD
    Fajna fotka ")
    PS: czy zrobisz mu kiedyś siodło???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mu zrobić komplet, ale niestety grzywa nie pozwala na założenie ogłowia :/.
      Ale zrobię siodło, korzystać będzię Lipstick : )

      Usuń
  2. Śliczny koniuch :D
    Ja nie mam żadnego breyera ... Żałuję :(
    PS: Zapraszam na swojego bloga: ranczoiskra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :'D - świetny tytuł:) Ciekawe odpowiedzi, uwielbiam czytać LA, to daje możliwość bliższego poznania blogera/ki :) Co do zdjęcia fenomenalne( sama wiesz dlaczego:p) i nie dziwię się, że fotografowałabyś do końca życia Grullo♥♥
    Pozdrawiam
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do LA :)
    http://amore-cane.blogspot.com/2015/05/i-jak-tu-nie-kochac-la.html

    OdpowiedzUsuń