niedziela, 17 maja 2015

Cześć,
około 15-stu minut temu zostały zamówione 3 breyery traditional.
I... Teraz będą 3 Breyer zamiast 1...
Moja rozmowa:
Mama- M
Ja - J 
J- Ok to wszystko
M - A DLT nie będzię smutno tak samej ? Wybierz jeszcze jednego (moja reakcja XD, :O)
-pokazuję mamie 2 Breyery, myśląc że pomoże mi wybrać-
M- Weź oba 
J - :O 

-przyjdą prawdopodobnie w tym tygodniu więc w weekend powinna być sesja-
Prócz DLT będą jeszcze dwa inne breyery (1:9)
 

Ale jeszcze planuje dziś coś zamówić...
I może jest coś związane z Breyerem.

~J

3 komentarze:

  1. Kurde zazdro :-:
    Ja kupiłam niedawno qnia z Collecty (customa) i kosztował mnie 40 i mama "ostatni raz kupujesz tak drogiego konia" :-:
    Zazdrooo (wiem, znowu)
    A zgadywanka... Hmmmmm..... Eee Picasso? A może i nawet Nightmare?? Hmm Totilas? Rylli ja nie wiem ;_______;
    Ale i tak zazdro (tak wiem, znowu, no ale na serioo zazdro no kurdeee)
    Pozdruffki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać postu o tych koniach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) http://grisonestableschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zazdro ;) ja do mojego jedynego Beara parę złotych dokładałam, a był to prezent na gwiazdkę... Heh, nie zgaduję, ale pewnie jakieś fajne ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń