środa, 20 maja 2015

Schleich ogier Appaloosa. o nr katalogowym 13732 - Nowość 2013.


 Cześć,
Wczoraj, przyjechał taki oto koń.
Schleich ogier Appaloosa. o nr katalogowym 13732 - Nowość 2013.
Może i zdjęcia tego w pełni nie oddają (złe światło) to w rzeczywistości mój egzemplarz ma rozjaśnienia, takie cieniowanie i wydaje się, że mój egzemplarz tylko tak ma (posiadam dwa i tylko jeden ma takie cieniowanie). Kopytka cud, miód i orzeszki. Najbardziej podobają mi się kopyta i widok z przodu. Zawsze chciałam, aby Schleich dał model jakiegoś, po prostu gniadosza, z ładną rzeźbą i dynamicznym ruchem, a nie jakieś kolejne maści jelenie. Zastanawiam się, co będzie w 2016, a dokładniej chodzi o modele. Schleichy są poręczne, lecz zaczynają mnie denerwować modele w innym malowaniu, wolałabym aby schleich się postarał a nie szedł na łatwiznę. -nie chcę mi się rzeźbić, hmm... weźmy model z poprzedniego roku w innym kolorze łat-.
Ehh.. niestety nie wiem, kiedy przyjadą modele z mpv, jest środa, a zostały zamówione w poniedziałek i na razie nie zostały jeszcze nawet wysłane, więc raczej przyjadą w przyszłym tygodniu.
Jest 20 maja a ja jakoś Collecty majowych w sklepach nie widze... I wie ktoś co z nowościami 2015 animal planet? bo już trochę minęło od początku roku, a w sklepach ich nie ma.

HorseForceOne










 ~ J


3 komentarze:

  1. Śliczny koń! U mnie Apollo ;) Bardzo dobry opis,a zdjęcia są całkiem przejrzyste...
    Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania:
    galopemprzezsiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń