środa, 22 lipca 2015

Breyer Traditional 1720 - OT Sara Moniet RSI

Hej,
I... Przyjechała.
Bardzo szybka przesyłka ze sklepu http://sklep.monocerus.pl
Który bardzo polecam.
Wczoraj zamówiłam a dziś już jest, zależało mi bardzo żeby przyjechała przed wakacjami- wyjeżdżam w piątek i zamierzam zabrać Sarę, więc będzie sesja Sary z nad jeziorka.

Breyer Traditional 1720 - OT Sara Moniet RSI

Klacz, której cieniowanie ogona podoba mi się tak bardzo...
Sara jest pocieniowana, na zadzie i łopatkach są ledwo widoczne jabłuszka.
Lubię modele, które mają uszy odwrócone do tyłu, Sara ma takie ❤️.
Strzałki są wyrzeźbione na wszystkich kopytach, prawa tylna noga jest uniesiona co -moim zdaniem- wygląda bardzo ładnie. Ma zaznaczone białka na oczach, ale źrenic nie ma.

Jest drobniejsza i szczuplejsza od innych koni, dużo o niej nie czytałam, ale wygląda mi na arabkę.
Super model, polecam każdemu.

W piątek jadę na wakacje, nad jeziorko, zabieram ze sobą Sarę i (może, może!) Gullia (znaczy no wiecie pinto Grullo, a ode mnie dostał takie imię) 
W sobotę zapraszam na sesję Sary, z nad jeziorka.








2 komentarze:

  1. Cieszę się, że dojechała :) Sama mam na nią chrapkę i zazdroszczę Ci, że możesz ją obfotografować na żywo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, będę zamawiała już w monocerusie :)

      Usuń