czwartek, 23 lipca 2015

Wonszyk

Czesć,
Słyszeliście Wonsza Żecznego? 
ja go wczoraj słuchałam do 3 w nocy, nie mogłam zasnąć. Od jakiegoś czasu nie mogę spać.
Mam w domu jakąś figurke Wonszyka, i chyba zrobie opis mojego Wonszyka. 
Jak ja lubię słowo "Wonsz" i "Wonszyk" xD
Muszę się zacząć pakować! Już jutro wyjeżdżam - przerażona jestem.
Mogę nie zdążyć spakować modele.
Muszę sie za to wziąść. Chcecie już jutro sesje z nad jeziorka? Może się udać, ale nie wim czy będzie internet :/. Ale bądźmy dobrej myśli. 
Wonszyk.

Ja lecę się pakaować. 
Chcecie filmik z moim chomiczkiem który w swoje urodzinki (wczoraj) je słonecznik?

Pozdarwiam

1 komentarz:

  1. Czekam na sesje nad jeziorem :P
    A co do Wonszyka - nie, nie słyszałam XD
    A chomików jeżdżących się na YT naoglądałam. Daj może taki, że dasz mu w rządku słonecznik i ¼ (no wiesz, że przecinasz wdłuż) marchewki jego wielkości XD
    Albo jak masz przeszkody to daj jak przez nie "skacze", bo chomiki to przez na te przeszkody się wspinają i zaskakują XD
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń