piątek, 24 lipca 2015

Zajawka z Sarą

Cześć,
Wreszcie, o 16.30 wkońcu dojechałam. Podóróż szybko minęła, ale martwiłam się o moje modele.

Postanowiłam wypuścić Sarę jako pierwszą. Jest jescze troszkę oszołomiona, ale zaczęła biegać po świeżym powietrzu. Jutro Sarę osiodłamy i spróbujemy ją zabarć ja teren lub ujeżdżenie.
Chcecie opiowadanie o Sarze na wakacjach?
Kto ma dosiadać Sarę: Brenda czy Megan? 

Ehh niestety nie wiem co z internetem. Jest w recepcji, to się liczy : )

-Jeszcze pytanko- 
Wolicie wschód słońca czy zachód :P?




2 komentarze:

  1. Serio nie wiem która ma dosiąść Sarę. Myślę,że Megan będzie dobra c: albo przetestuj obie =)
    Zachód słońca lepszy :)
    Czekam na opowiadanie o Sarze
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Sarę powinna dosiąść Brenda ;D Ja osobiście wolę zachód słońca. Opowiadanie o Sarze jak najbardziej =D

    OdpowiedzUsuń