piątek, 25 grudnia 2015

Pecos nr 711213

Marzyłam sobie zdjęcia na śniegu... Ale dzięki naszej "zimie" nic z tego nie będzie.
Poszłam dziś z Pecosem przejść się, z nadzieją, że zrobię zdjęcia. Jest nieufny, przynajmniej narazie, nie dokońca spodobał mu się mój aparat. Jako, że w zimę jest 13 stopni (przynajmniej było tak wczoraj) trawa jest zielona- i nawet muchy widzę. Wyszliśmy tylko przed stajnie- ku mojemu zaskoczeniu było chłodno, ale może to z tego powodu, że założyłam leginsy. Pocykałam pare zdjęć- narazie musi wystarczyć, jutro tez wyjdziemy. 
-Opis-
Bardzo się ucieszłam, kiedy dostałam ten model. 
W rzeczywistości nie jest matowy, ani biały. Jest perłowy.
Bardzo wyraźnie jest zaznaczone- że to ogier : )
Na brzuchu ma napis "Breyerfest 2011 celebration Horse".
Jedyne co mi się nie podoba to malowanie oczu- źle prezentują się na zdjęciach.
Ma również śliczne jabłuszka- na zadzie i na "boku"








5 komentarzy: