piątek, 26 czerwca 2015

Hiena schleich 14735

Opis hieny schleich o nr. 14735

Jest to samiec hieny, ma otwarty pysk z ładnym uzębieniem.
Nos i oczy są jednolicie czarne, lekko skę błyszczą.
Hiena ma nisko opuszczony ogon, ma ładne cieniowanie na szyji, łopatce i trochę nodze.
Ma cętki, nie są to "kropy". Są trochę rozmyte i przez to hiena nabiera większego realizmu.
Pod spodem, na łapach, są widoczne poduszeczki.

Nie widziałam jeszcze tej hieny na żadnym blogu, kolekcjonujcie też inne zwierzęta prócz koni?
Bardzo podoba mi się ta hiena i jestem zadowolona z jej zakupu :D

Zdjęcia były bardzo wyraźne, a Google psuje jakość -,-
Zapraszam też do posta : http://horseforceone.blogspot.com/2015/06/hiena_26.html





2 komentarze:

  1. Fajna ;D
    Ja mam oprócz koni jednego osiołka i lwa xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ;) ( sorry, miało być fajny )
    Co do psucia zdjęć, zgodzę się, jak byś zobaczyła moje na blogu, a potem na nie kliknęła łatwo było by zobaczyć różnicę w ostrości...

    OdpowiedzUsuń