niedziela, 28 czerwca 2015

Zaaajaaawkaaa....

A więc który pierwszy? :P



7 komentarzy:

  1. A może wszystkie na raz XD
    Pozdro!
    PS: kiedy jakieś zestawy na trady??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie na raz :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski :) Stegozaur? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony koło niebieskiego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : nmrschleich.blogspot.com
    M-Maja ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zielony koło niebieskiego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : nmrschleich.blogspot.com
    M-Maja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś innego niż konie...Dinozaury ! Urocze ^^
    Przeniosłaś mnie do mojego dzieciństwa,gdzie zamiast jak inne dziewczynki chodzić na podwórku z wózkiem lub bawiąc się lalkami Barbie ja miałam swoje Dinozaury. :)
    __________________________________________________________________________
    Zapraszam na nowego Bloga - http://equistastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń